Rejestratory rozmów TRX mają możliwość pracy w sieci komputerowej, dzięki czemu użytkownik może nimi sterować (także odsłuchiwać dane) z dowolnego komputera podłączonego do tej samej sieci.W rejestratorach TRX użycie twardego dysku jako nośnika pozwala na zapamiętywanie tysięcy godzin rozmów. Możliwy jest również odsłuch zarejestrowanych danych bez przerywania procesu nagrywania.
- obsługa rejestratora rozmów TRX przez sieć LAN,
- rejestracja rozmów, monitoring, konfiguracja, archiwizacja, wyszukiwanie, za pomocą dołączonego oprogramowania dla systemu Windows XP/Win7,
- systemem operacyjnym rejestratora TRX jest Linux,
- nagrywanie z linii ISDN, analogowych i cyfrowych systemowych z numerami przychodzącymi i wybieranymi,
- rejestracja rozmów z pełnym zapisem daty i czasu na dysku twardym,
- definiowanie kryterium zapisu dla poszczególnych kanałów (KLUCZOWANIE, VOX),
- sygnalizacja stanu nagrywania i stanu urządzenia każdego kanału,
- pomijanie nagrań krótszych od zadeklarowanych [0 - 9,9] sek.,
- automatyczna korekcja czasu letni / zimowy, - odsłuch i monitoring dowolnego kanału bez przerywania zapisu,
- wyszukiwanie rozmów po żądanym czasie i kanale,
- nagrywanie z aparatów ISDN z identyfikacją numerów,
- możliwość wyodrębnienia numerów, które nie powinny być rejestrowane (np. prezes, dyrekcja, dział finansowy),
- możliwość utworzenia wielu stanowisk odsłuchowych dla uprawnionych użytkowników,
- możliwość zdefiniowana kont dla wielu użytkowników (admin; user),
- możliwość przesłania danych z wewnętrznego dysku rejestratora np. na streamer w serwerze przez sieć LAN, lub nagranie na płytę CD-R/RW (ze względów bezpieczeństwa opcja powinna być dostępna tylko dla administratora).
Wszystkie rejestratory pozwalają na:
* rejestrację rozmów telefonicznych i radiotelefonicznych na dysku twardym z dołączonym dokładnym czasem, datą oraz informacją o kanale
* w przypadku linii ISDN, systemowych i analogowych z DSP, na rejestracji numerów połączeń przychodzących i wychodzących
* rejestrację z traktu (poza KSRC 308)
* rejestrację z cyfrowych linii wewnętrznych centrali abonenckich (Alcatel, Alcatel 4300, Bosh, Coral, DGT, Ericsson, Siemens, Slican, Matra, Nortel (Kapsch), Lucent (AVAYA), Panasonic, Philips, Platan)
* rejestrację systemów VoIP,
* zdefiniowanie kryteriów zapisu, indywidualnie dla każdego kanału
* szyfrowanie danych
* obsługę lokalną i za pośrednictwem sieci komputerowej
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Oferta_handlowa_pl.pdf | 1.47 MB |
NISA211_V8-01_NI-1.pdf | 1.2 MB |
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer